1453Abcdefg sorma ya yakın zamandaki depremde ben baya etkilendim uyuyamadım lambaları açık bıraktım bak kafaya hani ışık olursa birbirimizi bulalım diye sanki öyle bi anda elektrik olacakta haberi okuduğumdan beri yine açık bırakıyorum kapatınca sanki deprem oluyor gibi olmuyor tabi ama işte o korku endişe yerleşti bi kere hele ben akıllı gibi o deprem günü videolara bakmıştım aman yarabbi. Ama Marmara da olursa çok daha büyük felaket evler dipdibe valla elden pek birşey de gelmiyor ki dediğin gibi keşke güvenli yere gidebilsek