Merhaba 2 gün önce doğum yaptım, normal doğumda bebekte sağ kolda hareket kısıtlaması olduğunu düşünüyorlar. 20 gün sonra doktora gitmem söylendi Brakial pleksus ? Olabilir diye not alınmış. Başına benzer durum gelen var mı ? Nasıl bir süreç oluyor ?