Reckless canım birde gözleri sulanıyor senin bebeğinde de varmıydı ?
Bende her gün banyo yaptırıyorum ince giydiriyorum tabi içinden mutlaka atlet onuda günde 1-2 kere değiştiriyorum, emziriyorum sık sık, bakalım inşAllah geçer, burnunu sabah temizledim tekrar berraklaştı akıntısı bu iyiye işaret demi ?
Ateş düşürücü kullandın mı peki ? Benim kızın bugün 37,5 oldu ya ama iyi hani bi tek arada burnundan rahatsız oluyor yoksa uyku emme fln çok pb olmuyor çok şükür