zeynep91 benimde adetim ayın 5 inde oluyor normalde ama bı hafta gecikti 3 kez test yaptım negatif çıktı kasik ağrım var hafif de miyde bulantısı geri cekilme ile ilişkiye giriyoruz Perşembe günü testi yaptitcam bide tam net olsun diye bende hazir deilim kızım daha küçük 14 aylık hakkımızda hayırlısı 🙏