Bende aynı marka kullanıyorum hem emiyor günde 1 yada 2 kez veriyorum 1,5 aydır kullanıyorum bebeğim 6 aylık kusan bı bebekti zaten bu mada kustu hala azda olsa kusması var
Ben tadını sevdi diye degistirmek istemedim ama kusturan bı mamaymiş bir kaç yorumda görmüştüm birde çürümüş balık gibi kokuyor mu sizin mamanizda kokusundan nefret ediyorum 😄 bu arada bebeğiniz çok küçük kusması normal ilk cocugumu emzirdim mama hiç almadı 6. Ayına kadar o da kusdu. Kusan çocuk kusuyor 3 ve 4 ayda şiddetleniyor genelde reflü yatağı ve emzik öneririm bı nebelze azaltır.