Merhaba sevgili anneler 4. Ay atağının başlamasına üç gün var ama sanırım biz bir hafta erken başladık uyumamak için direniyoruz uykudan gözlerini kaşıyor esniyor ama kucağımda yatırır pozisyona getirdiğim an çığlık çığlığa sürekli kucakta dolaşmak istiyor gülerken bir anda ağlamaya başlıyor hiç bişeyle oyalanmıyor siz de durumlar nasıl