Kızım 5 gün sonra 5 aylık olcak atak filan bişeler yaşadık düzeldi gibi oldu ama bi kaç gündür gece uykusu diye bişey yok sürekli uykusunda ağlıyor gözleri kapalı müdahale etmesem dalar tekrar diye beklesem daha cok aglayıp uyanıyor. Sarılıp koluma yatırıyorum susuyor uyuyor bi yarım saat gecmeden tekrar ediyor. Biz ne yaşıyoruz bilen var mı? Gündüz gayet düzenli 2 bcuk saatte arayla 1 veya 1,bck saat düzenli uyuyor. Mızmızlık da yok. Noluyosa gece oluyor.