Kızlar oğlum 1 yaşına girdi cuma günü bazı haraketleri beni şaşırtıyor kolumdan tutup dış kapıya götürüp kapıya vuruyor sonra bana bakıyor dışarı çıkmak istiyor canı bişey istese yine öyle yapıyor elimden pacamdan tutup guturmeye çalışıyor gitmesen kendini yere atıp ağlıyor koltukların üstüne çıkmaya çalışıyor küçük arabası var üstüne çıkıp koltuğun üstüne çıkıyor cikamazsa beni yada eşimi çağırıp elimizi tutup ayağını yukarı kaldırıp çıkmaya çalışıyor koltuga şimdi bu yaşta bu haraketleri normal mi yoksa çok mu erken bu haraketler için