Merhaba kızlar benim 2,5 yaşında bir kızım ve üç aylık bir oğlum var.Kızım bana çok düşkündü ama son bir haftadır asla benimle uyumak istemiyor ya babasıyla ya bakıcı ablasıyla uyumak istiyor ama asla beni istemiyor o kadar üzülüyorum ki sanki benden uzaklaşıyor şuanda da hasta insan hastayken annesini istemez mi hiçbir şekilde benimle uyumak istemiyor anlamadım hep çok iyi davranırım ilgilenirim güzel güzel eşyalarını alırım misler gibi yıkarım ama bu uyku meselesi neden böyle oldu anlamadım başına böyle birşey gelen var mı kızım artık beni sevmiyor mu yoksa :(