Gamzetrkmn Bazen gece 6 7 saat hiç uyanmıyor 1 ayda 1 kilo 100 gram almış doktor kaldırmanıza gerek yok dedi gündüz hiç uyumuyor 5 dakika belki 10 dakika kestiriyor ama gece bazen 7 saat uyuyor bazanda 3 4 saat sonra uyanıyor ama aç kalmaz mı sizce doktor kaldırma dedi????
Gin Gamzetrkmn aç kalmaz. Kaldırmanıza gerek yok, acıkırsa uyanır zaten kendiliğinden. Maşallah kilo alımı da çok güzel.
Arkadas3495 Gamzetrkmn bebeğiniz kaç kilobenım kızım 3 aylık da ben geceleri kaldırıyorum 4 saatte bir zaten 1-2 kere kaldırdım mı sabah oluyo doktor dedi bana da
kimbuanonim Gamzetrkmn ben 2,5 aylıktan sonra hiç karışmadım o da uyanmadı😂😂 şuan 7 aylık ve maşallah 23.00 te uyur 10.00 da kalkar emer geri uyur 12.00 ye kadar ben sürekli kaldırıp emzirmediğime bağlıyorum kesintisiz uykusunu
kimbuanonim Gamzetrkmn kız 10 saat sonra ben uyandırıp emziriyodum 😂 acıktığı zaman gerçekten ağlıyolar ya