Merhabalar aynı sorun bizde de var 0-6 kullandık hep şimdi 9 aylık 6-18 katiyen tutmuyor siz bi çözüm bulabildiniz mi tutması için? emzik değiştirmek istiyorum ama 0-6 alsam ağız ve diş sağlığı açısından sıkıntı olur mu bilemiyorum, bu arada kızım 0-6 yı reddetmedi bir gün boyunca hiç istemedi ama sonra kendi kendine tekrar aldı