Bizimki de 12 aylıkken hâlâ çok açık demişti hemsiremiz. D vitaminini düzenli kullanıp 3 ay sonra tekrar gitmemizi söyledi geçen gün gittik hâlâ çok az da olsa açıklık varmış vitamine devam edip 18 aylık olunca tekrar gelin kapanır büyük ihtimalle dedi ama Allah korusun kazanmazsa ne olacak ben de bilmiyorum