3.5 yaşında sayılır. Bazen çok akıllı oluyor bazen de hatta çoğunlukla diyeyim deliriyor resmen..bugün bebegimi yikayacagim dedi leğen istedi verdim , iki dakika sonra bi baktım slime vardı onu legenin içine atmış oynuyor neyse oynasın bakalım dedim. 5 dk gecmedi legeni içindeki slimelari komple beyaz halinin üstüne boşalttı, kalkti bi de üstüne basıyor. Kizim yapma dedikçe yaptı. Bir de halen daha tuvalet eğitimini reddediyor, dün akşam çok güzel yattı gece kalkti tuvaletini yaptı bugün illa bez diye yarım.saat ağladı. Hiçbir yola gelmiyor çok inatçı, beni hiç dinlemiyor. Babasıyla 15 gün sürekli birlikte kaldı resmen çocuğun huyu değişti, en ufak bir şey diyorum seni babama soyluycem diyor. Allah im ne yapacağım bilmiyorum, nasil davranmaliyim sizce ?