Bebeğim 18 aylık 34 haftalıkta gebeyim anneler.Bebeğim yaklaşık 7 8 aydır aynı kiloda sabit kaldı doktorum gebe olduğumu öğrendiğim an kesmemi istedi ama ben kıyamadım cok düşkün memeye ve ek gıdaya tam alısamadı diye emzirmeye devam ettim.Asırı zorlamaya basladı bu durum bizi gittikce azalttım günde 4 3 2 derken su 1 haftada memeden kestim.Bi yanım sucluluk hissediyor bi yanımda onun iyiliği icin artık yemeklere alısması gerektiği icin diyor memeden kestim keseli asırı bana bağlılık sürekli sarılma isteği gözünün önünden dahi ayırmıyor sürekli ağlıyor ama sürekli dis cıkarıcak onunda sıkıntısı var 2 yas sendromuna erken mi girdik anlamıyorum sizler böyle bir durum yaşadınız mı bu süreci en sancısız sakin sekilde nasıl atlatabilirim acaba 1 aya doğumum var ama ben lavaboya bile tek gidemiyorum hep yanımda bebeğim annemi cağırdım bu hafta ama onları da asla kabul etmedi sasırdım napcağımı🤦🏼♀️