Alminam canım 3.5 aydan sonra eğer bebek oturmak istiyorsa (tıpkı sizinki gibi))oturtulabiliyormuş ben doktora sordum oturtabilirsin kucağında yada minderle destekleyip koltukta dadi ayrıca youtubedada doktor vidyoda anlatıyor ben oturtuyorum 3.5 aydan beridir oturması çok güzel dedi doktor ama benimkide dönmüyor daha 😂