Kızlar ben bu sabah sanal marketten bebek bezi aldım Prima yüzde 50 indirimli olduğu için 5 paket aldım bebeğime uzun bi süre gitsin diye beni az önce bi numara aradı siparişinizi iptal edip tekrar verebilir misiniz diyordu bende telefonu kapatıp fiyatlara baktım indirimli halini kandırmışlar iptal etmeyip tekrar onları aradım iptal etmiyorum diye neden bana bu fiyata verdiniz ve şimdi vazgeçiyorsunuz sizce haksız mıyım 🧐