Kızlar merhaba,
Kızım bugun 18 ayına girdi ancak konusma hiç yok nerdeyse anlamlı olarak.Mama gorunce mama der gece bir kez baba dedı onun dısında bir de bir kere akvaryuma goturmustum maymuna gel gel yaparak gel gel dedi.Tv yok telefon yok.Oyun gruplarına kısın cok goturdum ama kısın pek dısarı cıkmadı.Her gun parka cıkarıyorup sureklı kosup hayvanları sevıyor kayıyor bırde kosarken buu dıye ses cıkarıyor.Gecen 18 ay asısında hemsıre dil terapıstını onerdı ama bekleyın bır kac ay dedı.Vücudunda ki organlarının yerını gosterır,birşey sordugunda işaret parmagıyla gosterır alkıs yapar,şarkı soyleyınce oynar göz teması var hayır derken kafasını sallar ,al ver yapıyor,babana git suyunu versın dedıgım de yan odaya goturur.Dısarı cıkmak ıstedıgınde kapıda durur aglar.Ben ısten gelınce elımden cekıstırır dısarı cıkarmak için.Doktoru bir anda konusucak muhtemelen dedı ama sizce dil terapisti için erken mi?