Benim de oğlum doğum sırasında kanala sıkıştı sezaryenle doğum yaptım. Doğduğunda nefes almiyomus kalp masajıyla nefes almaya başladığında nöbet geçirmiş 1 kere. Epilepsi dediler ama genetige verdiğimiz kan sonuçları henüz çıkmadı. Şuan 3 aylık. Yanimizdayken de hiç nöbet geçirmedi. İlaç kullanıyoruz şuan. Gelişimi normal şimdilik. Sizde nasıl oldu