eymenim1405 Bebelac kullanan varmı bebeğiniz kolaylıkla içtimi malum mamalar pahalı golddan normal bebelaca geçmeyi düşünüyorum
arzuuu eymenim1405 ben öncesinde kullanmıştık normal bebelac ama suda falan erimiyor ben hic memnun kalmadım bebelac golda gectim
ozlemsenel Ben kendim kullanmıyorum ama çevremde kullananlar var canım endişe etme, istersen yavaş yavaş geç bebeğin de daha kolay alışır