kirpapatyasi19 Selam kizlar bebegimin 40 cikinca sunnetini yaptircam bursa sehir hastanesinde dusunuyorum yada sevkette sevkette yaptiran varmi memnun kaldinizmi
tubasd kirpapatyasi19 o ayda devlette yapiyorlarmi bilmiyorum bı sorun isterseniz bende Bursa’da yaptırdım ama özelde 3 aylikken
sheesyelllow kirpapatyasi19 kuzenim oğlunu sevkette yaptırdı memnundu ben Turgut turkele yaptridim özeldi ve çok memnmumdum
Bebetonunannesi16 kirpapatyasi19 emek polikliniğine yaptırdım memnun kaldım ve fiyatıda uygun muayene ücretsiz
Meyylog Ben 32 günlükken yaptırdım. Bursa’da oturuyorum sünnetçiyi eve çağırıp yaptırdım çok memnun kaldım ve dün tekrar kontrole geldi çok ilgiliydi hiç hastanelerle uğraşma derim
Eyuptalha Ben de 40i çıktıktan sonraBursada Medicana hastanesinde yaptırdım. Dortcelike götürdüm yapmadılar. Devlet hastaneleri 6 yaşından önce önermiyormus yapmadılar.