biranne-2443 10 ay oldu hala ağrır dikişlerim sızlar çünkü bebeğim çok haraketli doğduğu günden beri gün yüzü görmedim dinlenmeye yatmaya fırsatım olmadı düzgünce doktora gittim kontrole her şeyim temiz çıktı kişiye göre e operasyon sonrası kendine bakmaya göre değişiyor . Güzel güzel pamuklara sarılmış lohusalık yaşadaydım böyle olmazdı elbet çok şey yaşadık hastalıklar vs. Geçmiş olsu. Kendinizi yormayın fırsat buldukta uzanın ayaklarınızı kaldırın