Bebişim daha 3 ay 8 günlük ama gündüzleri emerken memeyi bi alıyor bi bırakıyor oyun yapıyor gibi. Kapatıyorum ağzıyla arıyor memeyi bulunca emmeden geri kafasını çeviriyor 🫠 bir de bugün hep yarım saat yarım saat uyudu gündüz. Umarım 4. Ay atağına yaklaştığımızın belirtileri değildir bunlar 😢 meme reddine bağlanmaz inşallah sonu. Ne düşünüyorsunuz sadece oyun mu bu memeyle olan durum