Hllak benim bebeğim 6 aylık halen çok sever kucakta uyusun, hatta bazen uyumadığında kucağa alır uyuturum, benimki de benim kucağımdan yatağına geçmez direkt uyanır. Bu sebeple ben eşime (veya anneme) veririm önce onlar yatırır direkt bendem geçmesin diye, onlarda uyanmıyor :)) bir de doktorumuz önermişti kış dönemi içindi tabii, hani vücut sıcak diye, normalde yastığa asla diypr ama kolun ve balı arasjna yastık koy arada bir bariyer olsun diyor ve yatağını hafif ısıtırdım termofor ile o şekilde sıcaklık farkı ı elimine ettiğimiz için uyanmadan devam ederdi