Ballloglum 2 kere gittik kızımla tatile ikisinde de akşam dokuzda erkenden odaya kapandık desem 😅
Dokuzda uyuyan bir çocuk bu düzenini tatilde de bozmadı. Sürükleye sürükleye götürdü beni odaya uykum geldi diye söylenerek😅
Yüksek sesten rahatsız olduğu için gece eğlencelerinin hiçbirine de katılamadık. Havuz başında sessiz sakin uzanabiliyorduk max🤣
Birinde iki diğerinde üç yaşındaydı, bebek arabasını da doğdu doğalı hiç kullanamadık, sevmiyor.
İnşallah sizinki arabasında uyur 🙈
Otelde bebeği yalnız bırakma fikrine sıcak bakmazdım ben de/