Dördünü de 18 yaşımda çektirdim, kesinlikle çene cerrahisi ile görüşüp yaptırmanızı tavsiye ederim çünkü diğer branş doktorları bu konuda deneyimi yoksa dişi içerde parçalayabiliyor ve bu acınızı, iyileşme sürecinizi maalesef artırıyor. 2-3 gün dikişler alınana kadar ağrı oluyor ama dayanılmayacak bir şey değil. İlk günü atlattıktan sonra rahatlarsınız