Ezgi123 36+3 gunluk dogum yaptim solunum sikintisindan kaldi 12. Gun cikti. Hemen toparliyorlar merak etmeyin bir kac gun gecince emzirmeye gidersiniz, moralinizi bozmayin stres yapmayin zor bir surec evet sutunuzu sagip goturun bol bol uyuyup dinlenin bebisiniz cikana kadar kendinizi toparlayin. Hemen hemen bir cok kisi yasiyor bu durumu geciyor hepsi metanetli olun. Saglikla kavusun en kisa zamanda🙏