Elif3444 Kızlar ilk doğum gününü nerede kutladınız neler yaptınız yakın zamanda yaptıysanız fiyat bilgisi alabilir miyim bu konu hakkında herşeyi öğrenmek istiyorum 🥹☺️
Deletedmon_65 Elif3444 Sade bir şekilde de bahçede yaptık bir pasta balon one yazı pasta üstüne happy yazı pasta Dedemizin hediyesiydi diğerlerini kendim aldım trendyoldan 250 tl mal olmuştu tabi suan hersey uçtu en güzeli abartısız sade olması bence
Pnay Elif3444 bende merak ediyorum yakın zamanda bizde 1 yaş olacağız hayırlısı ile, hadi gelsin öneriler 😄🙏