Benim bebe 11 aylık tatil denemedik de evde olanı yazayım. Kapi acilip kapansin zaril zaril agliyor, tutunup ayaga kalkip kapiya yapisiyor.. dısari cikiyoruz bebek arabasi haraket ederken ses yok. Durursak feryat figan 😂🫣 bide evin yolunu ogrenmis sokaga girince deliriyor 😂 binaya girip kucagima aldigimda ayni feryat figan senfonisi tekrar basliyor 😅