8 buçuk ayligiz boy 74 cm 9 kilo. Doktor kontrollerinde normal diyor doktor kendi anneme göre zayıf diyor böyle tombul tombul bi bebek değil ama aşırı zayifta değil kilo alsın diye de uğraşıyorum ama bazen yemiyo ağzında bekletiyor bazende ac kalınca ağlıyor yemegini veriyorum uzun süredir bu konu canımı sıkıyor artık anneme dedim ki bu konuda konusmayalim çok daraliyorum