Sblzmr arkadaşım benim bebeğimde 27 günlükken öksürük burun tıkanıklıpı vs oldu..ben dr a götürmüştüm hemen nebulzatör tedavisi uygulamaya başladık ventolin+serum fiz..3 günde toparladı..hangi şehirdesin bizim çocuk dr nu önerebilirim eğer ist anadolu hakasındaysan..benim 2. Cocuğum yine aynı dr a götürüyorm çok memnunum..