Ben de su içmeyi hiç sevmem öyle ki susuz yaşayabilirim 😀 14 gün oldu doğum yapalı suyu 3-4 litre içmen lazım dedi doktor. Eşim de unutuyorum üşeniyorum diye 1.5 lt olan şişelerden aldı çoklu paket şeklinde şimdi olduğum odada yatak odamda mutfakta şişeler göz önünde duruyor. Ve sürekli içiyorum unutma şansım yok göz önünde olunca. Bence bu şekilde yapabilirsin