Ben bebeğimle tek yolculuk yaptim en ön koltukta geldim on taraflar daha bebek açısından rahat oluyor. İlk uçağa binmeden uyudu. Tam uçak kalktı uyandı. Oynadı etrafa gülücükler attı acikcasi benim bebeğim gezmeyi sevdigi için hiç zorlanmadım. Bide uçak kalktığında ve indiginde mutlaka ya meme verin yada mama kulakları için. Ben giderken vermedim 2 gün kulak ağrısı çektik ama dönüşte verdim hiç ağrı yasamadi.