Dyggg1 Merhaba 4 aylıkbebeğim var.Fakat saçım artık o kadar dökülüyo ki önlerim kelleşti.Tavsiye edebilceğiniz ürün var mı?
Sincappp Cam terabentin uçucu bir yağ bunu sampuaniniza dökün iyi geldi bana. Birde urban’ın saç dökülmeye karşı toniği var onu kullanıyorum baya azalttı dökülmeyi.