EylulBuse Kucak_esra merak etmeyin 18.aya kadar normal benim kızım aşırı tembel bir bebekti geç oturdu geç emekledi ve geç yürüdü 15 aylık yürüdü ben daha yürümez diye bekliyordum ama biranda yürüdü zamanı vardır daha zamanı gelince olur merak etmeyin 😇🤍
Selencanbaz Kucak_esra benim de bu civarda başladı yürümeye ,daha geç de olabilir. Normal bence kendini üzme
Ogretmenhnm Kucak_esra 14 ayına yakındı yürüdü 😇 iyi ki de geç yürümüş dedim bir başladı pir başladı 😅
gunbaharrrrr Kucak_esra 15 aylıkken yürümeye başladı endişelenmeyin daha vakti vardır 16 aya gireceğiz hala emeklerini oluyor
esraanurrr Kucak_esra benim bebişim 13 ay 15 günlük ama daha yeni pıtı pıtı yürüyor. Doktor 18. Aya kadar sıkıntı yok demişti.
Limonn Kucak_esra benim ki 13aylik emekledi 18 aylık yürüdü 😅😅 zamanı gelince oluuor illa ki bende cok tedirgin olmustum ama babası gec yürümüş kayınvalidem diyordu iki yaşına doğru yürüdü diye sukur babasından erken yürüdü😀
123cennet4_ Limonn ayy bu aynı benim ilk kızım oda 13 aylık emekledi 18 aylık yürüdü küçük kız da 8 aylık emekledi şuan yaşına az kaldı daha yürümedi ama ondam erken yürür gibi
Limonn 123cennet4_ ben cok korkmuştum ilk çocuğum ister istemez tedirgin olmustum herkes normal deyince cok takmamamaya basladim iki gün de emekledi bir haftada yurudu dahası sıralama bile yapmıyordu hiç kıyamıyordu kendine 😀