Ecemce Merhaba güzel anneler 7 aylık olmamıza bir hafta var bugün oğlumu yıkarken anne dedi o kadar mutlu oldum ki sonra iki defa daha tekrarladı. Sizin bebekleriniz ne zaman anne dedi ?
NatashaRomanoff Ecemce benim kızım doğduğundan bu yana bir çok kez anne dedi 🥹 çok ilginçti ilk duyduğumda ama artık alıştım. Efendim annem diyorum her seferinde. Ama bilinçli olarak demedi henüz 5 ay 11 günlüğüz. Ama anne demelerini duyduğum için baba desin istiyorum bende. 😍
Melek3452 Ecemce 8 aylikkn ilk kelime si Anne oldu sonra babaya cevirdi, yatiyo kalkiyo baba da baba da sanki babasi bakiyo, gece sanki babasi uyaniyo, 😍😊😊😊bu arada 1 yasinda