19 aylık olacağız ve 1 haftadır inanılmaz tıhaflaştı herşeye ağlıyor vuruyor ve ısırıyor kafayı yicem. Aşırı sakin anlayışlı bir bebekti nedem böyle sizce? Diş çokarıyor ama ilk diş değil yani sanki başka çocuk kafayı yicem böyle olan var mı acaba hasta mı ne yani neden böle 😞