Kızlar 2 aylık bebeğim erken doğdu yyb servisinde kaldı orada biberona alışmış başta meme reddi yaşadık kendi cabamla tutmaya başladı ama bu defa da 1 2 çekiyor hemen uyuyor yerine yatiriyorum uyanıyor ağlayıp aranmaya başlıyor memede uyumasini nasil onlerim ya da geçici mi bu durum aktif karni doyuncaya kadar emmesi lazım ama uyuyor