Bebiiss anneyi ilk doğduğu andan itibaren kokusundan tanır derler ama bilemedim ilk doğduğunda beni tanıdığına dair bir şeyini farketmedim tanıyordur belki ama küçük olduğu için tepki veremiyordur 6.ayda tam olarak tepki vermeye başladı babasını yada beni görünce heyecanlanıyor başka insanlar güldürmek için laf atıyor asla gülmüyor babası ve ben laf atınca hemen gülüyor bazen insanlarda durmuyor ağlıyor ben kucağıma alınca susuyor fln yavaş yavaş tepkileri artıyor