Merhaba 🌸
İphone almak istiyorum taksit ile ancak yeni bir düzenleme gelmiş sanırım. Sadece 3 ay taksit yapılabiliniyormuş sanırım. Benim için 3 ay çok kısa. Nakit avans çekip onu taksit yapacaktım ona da düzenleme gelmiş. Sadece toplam kredi kartının %25 ini kullanabiliyormuş. Benim alacağım telefon içinde yeterli bir tutar değil. 12 bin tl ediyor %25i.
Sorum şu ki bu işin başka olur yanı yok mu ? Telefoncular bence bilir bu işi diye düşünüyorum o yüzden yazayım dedim teşekkür ederim şimdiden 🌸