AhseniinAnnesii Onları ayrı ayrı verseniz ,mesela yumurta sarısının içine lor koyuyorum ben ,bazen yiyo ,bazen yemio bugün de mesela yumurta sarısına bebe bisküvisi ezdim..ben de bunun dışında bi öğün oluşturamadım maalesef 😔 aslında her şeyi verme taraftarıyım ama korkuyorum yutarken sorun olur diye