Dmla11 Gzmaskn avent kullaniyorum cok memlunum bebegime ne yyedircem derdi yok icine atiyosun hemen kiyma sogan havuc kabak 15 dk icinde hazir ben somon baligi bile yapiyorum harika oluyo hem saglikli hemde pratik 👍
Deletedmom133 Gzmaskn https://www.bicozum.com/magaza/philips-crp58801-buharli-gida-pisirici-kapagi/?gclid=CjwKCAiA8K7uBRBBEiwACOm4d0Bk6N5dl6UHM_LXkNft8ILokjH4V4MGW_dFwmQkvaXtLlepNwt2xBoCA5EQAvD_BwE bunu almayı düşünüyorum bende
Furkansmomy Gzmaskn ben sinbo aldım canım 70-80tl gibi bişeydi cok memnunum 8aydır kullanıyorum ve herseyi haşlıyorum 10-15 dk
Derininannisi Gzmaskn tencere içine konulan küçük telden var bende de çöl güzel oluyor baya haşlıyorm blenderle çekmeme de gerek kalmıyor çatalla ezip veriyorum yiyor
Gzmaskn Feridekoca benimkide 4 aylık yoğurt vermeye başladım havuç vericem ufak ufak vermeye başlıyorum
nerminsari hiç gerek yok canım, boşuna para verme, o tencere içine konulan basit aparattan al, çok rahat, ben hep onu kullanıyorum
Melovini Philips avent aldım her gün kullanıyorum. En sert sebzeyi bile haşlıyor 15 dkda. Bir yere gittiğimizde de ben onu götürüyorum yanımda
Denizkizi16 Melovini fıyatı nedir bırde madem memnunsunuz rıca etsem foto yuklermısınız bende ona bakayım
Bartununannesi 23zumra evet bu, bi ara hepsiburada da 499 a indi, tutumlu annede uyguna bulabilirsiniz. Tek parcada hem pişirip hem blendir yapıyorsunuz, aninda corba hazır.