Gamzeliff Kızlar tadimlarimiz bitti artık ne yapsam diye düşünüyorum hadi herkes tarif paylaşsın fikir olur hepimize ❤️
nisancoco Ben genelde pankek yapıyorum içeriğini değiştirerek. Muffin, mücver yapıyorum fırında. Yeni başladım tariflere ben de. Kıymalı salçalı yemeklere geçicem. Kek, kurabiye gibi ara öğünler planlıyorum. Bu şekilde bir yol çizdim