Merhaba anneler. Oğlum 14 aylık. 10 aylık olana kadar akşam 21:00-21:30 gibi yatardı sabah da 8:00/8:30 a kadar uyurdu. Sonrasında 7:30 gibi kalkmaya başlamıştı şimdi onu da geçti 5:30 taş çatlasın 6:30 gibi uyanıyor. Bu beni gerçekten çok zorluyor yoruyor gün içinde de çok hareketli bi çocuk en azından yani 7:30-8:30 a kadar uyusa yeter. var mıdır uykusunu uzatmak için tavsiyeniz