Bir gastroenteroloji uzmanına görünün bence. Mide asit düzeyinizde, bağırsaklarınızda, safra keseniz veya karaciğerinizde bir problem olabilir. Ya da sadece gastrittir. Veya yediğiniz şeylere alerjen tepki veriyordur sindirim sisteminiz. Sağlık ihmale gelmez. Geçmiş olsun.