Busegll____ Bebeğim 6 aylık Bebeğimin kalbinde 2 tane delik olduğunu öğrendik 1 yaşına kadar kapanmasını beklicez dr şuan için ciddi bir durum yok dedi üfürümü olan varmı acaba doktorların size söyledikleri nedir
Masalserin2019 Busegll____ şimdi üfürüm mü delik mi ? İkiside farklı seyler ? Delik ayeı üfürüm ayrı. Benim kızım 8 aylık anne karnından beri var biz sürekli 2 ayda bi kontrole gidiyoruz 1.5 mm di anne karnında suan 9 mm büyüyor ilk gittiğim doktor yok kapanır öle böle pembe tablo cizdi bize sonra baska sehire gttim daha iyi bi doktora acık acık konustu 10 mm den sonrası kapanmıyor dedi 9 mm bizim kücülürse kapanır aynı kalırsa veya büyürse kapanma sansı sıfır
Semadefnemurat Busegll____ bebeğim de yok ama kendim üfürümle doğdum geçiyor merak etme benim biraz geç bitti ama kapanıyor
Zhnce Busegll____ oğlum 14 aylık hala devam ediyor kapanmadı ama küçülmeye başlamış 6 ayda bir kontrolümüz var
Yenianne2 bizde 18 gunluguz bizimde var üfürüm hiç bişey demedi kapanır dedi sizde sıkmayın canınızı bebeklerde oluyormuş büyüdükçe kapaniyormus
duruliyasmom Benim kızımda da var. Doğduğu andan itibaren bayağı bi kapanma oldu. Şimdi doktor varla yok arası diyor. Genelde bebeklerde görülen bir durum, zamanla geçiyor.
Masalserin2019 Semadefnemurat sizinki üfürüm müş ama delik ayrı oluyor üfürğm er yada geç 18 yasına kadar kapanıyor. Delik öle deil malesef benm kızımdada delik var ben cok takıntılıyım bu konuda anne karnında öğrendim delik oldgunu önce kendi şehrimdeki doktora gttm bana pembe tablo cizdi yok iyi kapanır öle böle cıkan sonuclardan hepsini tek tek arastırdm internette günlerce sonra netten prosofr doktorlara ulasıp konusup ve doktor deiştirip baska sehire götürdüm kızımı ordaki doktora ben anlattm hastalıhı nasıl oluo böle şöle die. Suan 9 mm bizim. Sizin üfürüm ne zaman kapandı
Masalserin2019 Busegll____ sağ venüsküse mi yatkıb sol venüsküse mi yatkın. Allaha sükür kücükmüş suan icin bizim büyük ama allahtan sola yatkın delik. Büyüme diğerki aylarda olmazsa kapanabilir canım
Edaertas-28 Benim kızımda da var dedi doktor aylık çocuk kardiyolojiye götürüyordu. 5 taneymiş 3 kapanmış 2 tanesi kalmış dr 2 yaşına kadar kapanır dedi küçülmeye gitmiş çünkü abs vsd diye söyledi tam olarak yerlerini bilmiyorum