Selam kızlar
Ogluma oda yapıyorum bir sayfa da çok hoşuma giden bir nevresim ve fon perde takımı gördüm sorduğumda evet var dediler bir kaç gün sonra fon bu model yok başka var dediler. Benimde aklima 2 adet nevresim alıp 1 tanesi yatağa 1 tanesi fon perde yapma fikri geldi. Sizce nasıl olur
Yada Şimşek mcqueen li 2 li takım olarak onerebilecegeniz bir sayfa varmi