Arkadaşlar bebeğim bir yaş 11 günlük bu 15 gündür çığlık atmayı öğrendi sinirlendiğinde bişey istediğinde ağladığımda sürekli çığlık atıyor bu durumu yaşayan var mı ? Geçici bir durum mu düzeliyor mu ve nasıl davranmam gerekiyor aşırı bunaldım bu duruşmana özellikle toplu ortamlarda daha fazla yapıyor 🥹