seizetheday evet beşikte sallayarak uyumaya alıştı, ayağımda sallıyorum uyumuyor illa beşiğini arıyor, tatile gittiğimizdede brşiği bozup yanımıza aldık, dışardayken eşimle battaniyesinde sallayıp uyuttuk, çok yorucuydu, bu saatten sonra düzelmez mi bu alışkanlık ya 🫠