Baharyavuzzz Benim bebeğimde 3 aylık fakat ben ne olursa olsun 6 ay olmadan doktor tarafından onerilmedigi sürece ek gıda verilmesi taraftarı değilim. Henüz sindirim ve bağırsakları daha tam anlamıyla gelişmemiş çünkü