Anlık olarak aklıma geldiği gibi oynuyorum ama çok çabuk sıkılıyorum. Elimdeki herşeyi alıp atıyor benimde hevesim olmuyor açıkçası. Oyuncakları önümüze alıp oynuyoruz ama sürekli istemiyorum oynamak sallıyorum salıncağımız var ama yaptığım hiç bir şeyi yeterli görmüyorum istersem bütün gün oynayayım. Kitap okusam alıp yırtma ağzına sokup kemirme derdinde ben nasıl oynayabilirim ve günde ne kadar zamanı yeterli görüyorsunuz